Web sitemize hoşgeldiniz, 20 Şubat 2018

Hanif Pehlivanoğlu Market Çekiliş Sonucu

Hanif Pehlivanoğlu Market Çekiliş Sonucu
01 Kasım 2017 ile 31 Ocak 2018 tarihleri arasında, Hanif Pehlivanoğlu Marketlerinden tek seferde 50 TL ve katları tutarında alışveriş yaptıktan sonra kasalardan verilecek olan POS slipi üzerindeki şifreyi, ad-soyad, adres, fiş/fatura no ve tarih bilgileri ile birlikte kelime aralarında birer boşluk bırakarak tüm GSM operatörlerinden 4533 kampanya hattına eksiksiz olarak kısa mesaj gönderenler veya hanifpehlivanoglu.com.tr internet sitesindeki ilgili alana girenler her şifre için 1 çekiliş hakkı kazanmışlardır.

Hanif Pehlivanoğlu Market Kampanyasının Çekilişi ilgili firma tarafından 12 Şubat 2018 tarihinde noter huzurunda yapılmış olup, çekiliş sonucu kazanan talihlilerin isimleri 14 Şubat 2018 tarihli Hürriyet Ege Gazetesinde ilan edilmiş ve aşağıda yayınlanmıştır.

2017 Model Mercedes CLA200 Comfort Otomobil Kazanan Asil Talihli
İRFAN AKTAŞ / İZMİR

2017 Model Mini Cooper Otomobil Kazanan Asil Talihli
MİNE AKSÜYEK / İZMİR

2017 Model Dacia Duster Otomobil Kazanan Asil Talihli
CEVDET ÇAL / İZMİR

iPhone 7 Plus 32GB Kazanan Asil Talihliler
MUSTAFA OLÇA / İZMİR
NADİ SAVAŞ USTAOĞLU / İZMİR
PINAR KESKİN / İZMİR
ALİ EREN / İZMİR
MALİK UĞUR / İZMİR
AHMET DAŞTAN / İZMİR
UĞUR BODUR / İSTANBUL
MURAT BALCI / İZMİR
SERKAN KARABIYIK / İZMİR
CELİL SERVEN / İZMİR

Arçelik No Frost Buzdolabı Kazanan Asil Talihliler
ALİ ARSLAN / İZMİR
ESRA AKA / İZMİR
SAİME ÖZCAN / İZMİR
CEM BİLEN / İZMİR
ARMAĞAN KİPER / İZMİR

Falcon Elektrikli Motor Kazanan Asil Talihliler
BURAK SARI /
TOLGA ÖNGE / İZMİR
GAMZE TUĞÇE ÇAKIR / İZMİR

Samsung Led Tv Kazanan Asil Talihliler
SERPİL ÜRER / İZMİR
OZAN YAYCI / İZMİR
MUSTAFA ŞEN / İZMİR
NECAN İĞNECİ / İZMİR
KADİR ÖZDEMİR / İZMİR

iPad 32GB Kazanan Asil Talihliler
NURAY ÇİÇEK / İZMİR
BEDRİ AKAY / BALIKESİR
NADİR BARIM /
RUKİYE VATANSEVER / İZMİR
HASAN TAHSİN / İZMİR
MURAT YANIKOĞLU / İZMİR
MERYEM KÜTÜK / İZMİR
YÜCEL AYDOĞAN / İZMİR
YASEMİN BÜKEY / İZMİR
ZEYNEL ABİDİN / İZMİR

Arçelik Bulaşık Makinesi Kazanan Asil Talihliler
OZAN CULBANT / İZMİR
FURKAN ÖZBAY / İZMİR
RAMAZAN DİKTAŞ / MANİSA
MUSTAFA SÜREK / İZMİR
SERTAÇ YALIN / İZMİR

Arçelik Çamaşır Makinesi Kazanan Asil Talihliler
TAHSİN ERDOĞAN / İZMİR
FADİME YAKAR / İZMİR
EMEL SÖNMEZ / İZMİR
ÖZGÜR UZUN / İZMİR
İBRAHİM ŞARAP / İZMİR

YEDEK TALİHLİLER

2017 Model Mercedes CLA200 Comfort Otomobil Kazanan Yedek Talihli
YEDEK / ABDURRAHİM ÇELİK / MANİSA

2017 Model Mini Cooper Otomobil Kazanan Yedek Talihli
YEDEK / HAFİZE ÇAĞLAR / İZMİR

2017 Model Dacia Duster Otomobil Kazanan Yedek Talihli
YEDEK / GÜZİN ÜZKEN / İZMİR

iPhone 7 Plus 32GB Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / TAMER NÜFUSÇU / İZMİR
YEDEK-2 / KAMİLE ERTOZAN / İZMİR
YEDEK-3 / DENİZ İZCİ / İZMİR
YEDEK-4 / YASEMİN ATALAY / İZMİR
YEDEK-5 / DENİZ FURAN / İZMİR
YEDEK-6 / GONCA GÜLOL / İZMİR
YEDEK-7 / MALİK BİBER / MANİSA
YEDEK-8 / YAKUP TAŞKENT / İZMİR
YEDEK-9 / ALİ TUNÇ / İZMİR
YEDEK-10 / ERDAL AĞA /

Arçelik No Frost Buzdolabı Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / ENVER YÜZEN / İZMİR
YEDEK-2 / NİHAT YORULMAZ / İZMİR
YEDEK-3 / SÜLEYMAN AKKAN / İZMİR
YEDEK-4 / İLKER ERDOĞAN / İZMİR
YEDEK-5 / AYTAÇ AYAN / İZMİR

Falcon Elektrikli Motor Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / AHMET YILMAZ / İZMİR
YEDEK-2 / SERKAN SELAY / İZMİR
YEDEK-3 / BAHADIR KURT / İZMİR

Samsung Led Tv Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / OĞUZ YAVUZYILMAZ / İZMİR
YEDEK-2 / HALİT BORAZAN / İZMİR
YEDEK-3 / HASAN HAKİ / İZMİR
YEDEK-4 / EKREM BALCI / İZMİR
YEDEK-5 / BERRİN BOZAN / İZMİR

iPad 32GB Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / NURAN ETGÜ / İZMİR
YEDEK-2 / HÜNKAR URAL / İZMİR
YEDEK-3 / SERDAR SARIBAY / İZMİR
YEDEK-4 / YENER YILMAZ / İZMİR
YEDEK-5 / SERDAR BIYIKLI / İZMİR
YEDEK-6 / MELEK İSKENDEROĞLU / İZMİR
YEDEK-7 / ÖMER KAYA / İZMİR
YEDEK-8 / TANER EKMEKÇİ / İZMİR
YEDEK-9 / ALİ ETYEMEZ / İZMİR
YEDEK-10 / ATİLLA GÜZELDEMİR / İZMİR

Arçelik Bulaşık Makinesi Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / NAZLI AYPAK / İZMİR
YEDEK-2 / AYŞE PAŞAOĞLU / İZMİR
YEDEK-3 / SEDAT ARIS / İZMİR
YEDEK-4 / ÖZGÜR ÖZDEMİR / MANİSA
YEDEK-5 / MEHMET BİNİCİ TAHSİN / İZMİR

Arçelik Çamaşır Makinesi Kazanan Yedek Talihliler
YEDEK-1 / ADEM UYMA / İZMİR
YEDEK-2 / RIZA ÇEVİK / İZMİR
YEDEK-3 / GÖRKEM ARAL / İZMİR
YEDEK-4 / YAĞMUR ALİŞAN / İZMİR
YEDEK-5 / FİGEN SAVAŞ / İZMİR

Katılım Miktarı : 206.937

Bu kampanya MPİ’nin 26.10.2017 tarih ve E.4545 sayılı izni ile Hanif Pehlivanoğlu Marketçilik Gıda Pazarlama San ve Tic. A.Ş. tarafından düzenlenmiştir.

SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞARAK BİZE DESTEK OL

Yorumlar

  1. Cumhur dedi ki:

    Kadir bey merhaba çekiliş kampanyası esnasında 14 adet çekiliş almaya hak kazanmıştır fakat formu doldurduğumda çekiliş pos çıktısı yerine fiş nosu nu yazmıştım şifreleri ise yazıp gönder butonuna bastım. Başarıyla gerceklesmistir diye bir mesaj geldi. Doğrumu yaptım.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, çekiliş işlemi olmuş ve çekiliş sonucu kazanan talihlilerin isimleri zaten açıklanmıştır, bu saatten sonra bu şekilde sorulara gerek yok

  2. İrfan-bey dedi ki:

    Sizin şu Mercedes var ya……an itibariyle hurda oldu.

    1. Kadir dedi ki:

      Hayırdır, neden?

  3. Diyar Ayaydın dedi ki:

    Merhaba Kadir Bey, Bir kaç yıldır her kampanyaya katılmaya çalışıyorum. Belki 100 tane olmuştur. Her kampanyada da baya fazla çekiliş hakkı alıyorum. Ama da yedek listesinde dahi adimi görmedim. Merak ettiğim şey acaba bu çekilişlerde bir hile hurda dönüyor mudur? Şüphelenmeye başladım ciddi ciddi.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, Çekilişlerde kesinlikle hile ya da benzeri konular söz konusu dahi olmaz, çekiliş kampanyasında ne zaman kazanırsanız o zaman o soru işareti aklınızdan gidecektir, hayırlısı olsun ne diyeyim umarım en kısa zamanda sizde kazanan talihliler arasında olursunuz

  4. Oğuz kemal güven dedi ki:

    Kazanan arkadaşlarımız hayrını görsün,tabiki banada çıkmasını çok isterdim,birdahaki sefer diyelim.

  5. hamit karataş dedi ki:

    valla bende katıldım 168 tl lik alışveriş yaptım 3 çekiliş hakkı kazandım 3 adet yolladım benim gözüm öyle çok yükseklerde arabada falanda değildi telefonum bozuldu bi ıphone 7 kazansam dünyalar benim olurdu eeeee nasipten ötesi yok kazananlara rabbim güle güle kullanmayı nasip etsin

  6. sadun dedi ki:

    merhaba. bu tarz kampanya tekrarı talebim var. 🙂

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, umarım firma en kısa sürede yapar

  7. Fevzi dedi ki:

    Merhabalar iyi çalışmalar izmir karabağlar belediyesinde çalışan 1000 personel olan bir ilçede sadece bir personel 5 çekiliş kupon göndermiştir binle çarptınmı dünya kadar kupon yapar çıka çıka bir telfon çıkmış

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, Çekilişler Dünyası isimli bu sitemizin ilgili Hanif Pehlivanoğlu Market ya da başka hiç bir firma ile bağı yoktur, biz sadece çekilişe katılım yapan kişilerin bilgilenmesi için yayın yapıyoruz, sizleri de anlayabiliyorum ancak çekiliş işlemlerinde kişilere ya da bulundukları yere özel şekilde hediyelerin verilmesi gibi bir durum olmaz, katılım miktarı 200 bin üzerindedir, bunu da dikkate almanızı rica ederim

  8. Manisa dedi ki:

    hediyelerin yüzde 99’un İzmir olması oldukça Adil olmuş!!! hediyeleri izmirlilere dağıtacağınizi söyleseydiniz de Biz de one göre boşu boşuna katılmasaydık😊

  9. Hayati dedi ki:

    Merhaba. Diyelim ki ben iphone 1. Yedek talihlisi oldum. Bunu alabilmem için herhangi bir iphone asıl talihlisinin alamaması yeterli midir yoksa 1. Asıl talihilinin mı başından bir talihsizlik geçmesi gerekiyor.

    Bu soruyu da anlaşılır bir şekilde sormayı beceremedim.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, diyelim ki yedek-1 talihli oldunuz, o zaman asil talihlilerden birinin hediyeyi almaması / alamaması yeterlidir. o zaman ilk olarak sıra size gelecektir, asil talihlinin almama / alamama nedenleri şunlar olabilir, kendisi hediyeyi almak istemez, hediye için zamanında başvuru yapamaz, şifreli paketi paketi atmıştır, şifreli paketi sakladığı yerde bulamaz vs. gibi nedenler olabilir

  10. Tuğba dedi ki:

    Evet bizee katildik cekilise ama bizde hic sans yokki ciksin yha ama dua ediorum ciksin diye…cikmazsa cok isyiorum hayalimde araba var ama keske ciksaa

  11. Hakan dedi ki:

    Kadir bey sabrınıza selamet …….. :))

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, teşekkür ederim, sildiğim kısmı neden sildiğimi biliyorsunuz, kimseye bir şey diyemiyorum maalesef, sağlık olsun

  12. Burhan Yağmuroğlu dedi ki:

    Torbalı da oturuyorum. Pehlivanoglundan bir çok alışverişimiz oldu fakat hiç kasiyer çekilişle ilgili bir bilgi vermedi. Bu nedemek oluyor

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, bu konuda benim bir şey demem imkansız, ilgili market yetkilileri ile görüşmeniz gerekir, Çekilişler Dünyası olarak biz sadece yayıncılık ve bilgilendirme yapıyoruz, çekiliş işlemleri ile bağımız yok

      1. Halkın adamı dedi ki:

        Sanırım kazandım

    2. Yeliz dedi ki:

      Sadece Hanif Pehlivanoğlu marketlerinde geçerli.
      Bu marketlerde tüm camlar duvarlar kampanya afişleri ile kaplı.
      Akhisar da Ali Pehlivanoğlu var.Başkasıdan katılım olmuyor.
      Orada yoktur o zaman.
      Çünkü olsaydı,görmemeniz imkansızdı.
      Nasip.Sağlık olsun.

  13. Gökhan çevik dedi ki:

    Slm çekiliş sonucu açıklandı mi

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, çekiliş sonucunun açıklanacağı tarih yukarıda belirtilmiştir

  14. Genco dedi ki:

    Yaklaşık 250bin katılım bekliyorum.(kampanyanın başlarında ve sonlarında aldığım slip çıktıların numarası farklarını karşılaştırarak bulduğum rakam).Basit bir hesaplama yaparsam 250000/(6×92)=453 yapıyor.Yani aynı çekilişe aynı şartlarda 453 kere katılsam 1inde asil veya yedek talihli olma ihtimalim var( 92=46 asil + 46 yedek talihli sayısı , 6=çekiliş hakkı ).Çekilişlerden sonra bu kadar çekiliş hakkına hiç birşey çıkmadı diyen arkadaşlar kazanma ihtimalini görün istedim.Tamamen şans işi.Herkese bol şanslar diliyorum.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, matematik hesabınız güzelmiş 🙂 İzmir ilindesiniz herhalde

      1. Genco dedi ki:

        Evet izmir karşıyakadayım mail adresimden anladınız sanırım.Hesap tam olarak doğru değil aslında çünkü 250bin top içinden 92 top çekilmeyecek çekiliş sıra numarasında göre çekiliş yapılacağı ve ilk 3 hane 0,1,2 olacak muhtemelen.Bunun hesabı çok daha karmaşık hiç uğraşmayayım.Bir de ben sliplerde 1 çekiliş hakkında göre 250bin hesapladım 2 veya daha fazla çekiliş hakkı olan slipleri de katarsak katılım daha fazla olacaktır.

  15. Said dedi ki:

    kadir bey 12 subatta aciklaninca bizi arayacaklar mi?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, arayıp aramamak tamamen firmanın inisiyatifinde olan bir durumdur, çekiliş sonuçlarını 14 Şubat’da bu sayfada öğrenebilirsiniz

  16. ismail belli dedi ki:

    selamlar 24 ocaktan beri çekiliş için şifre gönderemiyorum.talebinizi alamıyoruz sonra tekrar deneyin mesajı geliyor 20 kez mesaj attım başarısız oldu.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, bilgilerinizi buradan yazmayınız, ayrıca çekilişe katılım sona erdiği için şifre gönderemezsiniz, konu ile ilgili olarak firma müracaat etmeniz gerekirdi

  17. Mehmet Ali dedi ki:

    Slm kadir bey ben mesaj gönderirken fiş no ve tarihi yanlış yazmışım ama şifre doğru sorun olurmu acaba

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, katılımınız geçerli olur, siz tüm belgeleri saklayın

  18. Gurbet dedi ki:

    Slm kadir bey bizde ceklise katildik ama fisimizi kaybetik ne yapabiliriz

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, maalesef çekiliş sonucu kazanan talihlilerin ikramiye tesliminde şifreli slip ve fiş/ fatura ibrazı zorunludur. bunları saklamak da katılımcının sorumluluğunda olan bir durumdur, yapabileceğiniz pek bir şey yok gibi ama alışveriş yaptığınız markete giderek konuyu dile getirmeniz yararlı olabilir

      1. Gurbet dedi ki:

        Ise yararmi peki yani onlar yardimci olabilirmi

        1. Kadir dedi ki:

          Merhaba, maalesef kesin bir şey söyleyemem, tamamen firmanın inisiyatifinde olan bir durumdur, çekilişler resmi işlem kapsamında olup bu kamsamda yardımcı olmayabilirlerde

          1. Gurbet dedi ki:

            Anladim yinede tesekkurler kadir bey

          2. Halkın adamı dedi ki:

            Kadir baba çıkmadı sana

          3. Kadir dedi ki:

            Evet bu kampanyada da çıkmadı 🙂 sağlık olsun

  19. sebo dedi ki:

    çekiliş hakkı alınca fiş atılsa olurmu?saklanacakmı?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, İkramiye tesliminde Pos cihazlarından üretilecek şifreli slip ve fiş/ fatura ibrazı zorunludur. Bu nedenle hepsini saklayınız

  20. Ali dedi ki:

    Merhaba kadir bey slip verirkene telefon numaramızı uzerine yazıyorlar benim telefon numaramin son rakamini yanlis yazmislar sıkıntı çıkarmı acaba

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, herhangi bir sorun olmaz şifre gönderim işleminizi yaparken tüm bilgilerinizin doğru ve net olmasına dikkat ediniz

  21. Selin dedi ki:

    Çekilişi izlemeye herkes gidebiliyor mu acaba yani hep merak etmişimdir ondan soruyorum

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, evet çekilişi izlemek isteyen herkese belirtilen tarih ve saatte çekilişin yapılacağı yere giderek izleme hakkına sahiptir

  22. Gamze Şanlı dedi ki:

    Merhaba;
    Çekiliş formunu internet üzerinden dolduruyorum ancak sistem göndermeye izin vermiyor.
    Sistemsel bir hata olabilir mi?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, başka bir tarayıcıdan göndermeyi deneyin lütfen

  23. Mehmet dedi ki:

    Merhaba
    Şifreyi marketten alırken kendi tlfn numaramla aldım alışverişte
    Çekilişe kardeşim kendi numarasıyla katıldı
    Katılım basarılı olmuşmudur

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, başarı olup olmadığı sizin bilmeniz gerekir, şifreyi gönderdiğinizde ekranda çekilişe katılım gerçekleşti ya da benzeri bir uyarı yazdıysa olmuştur, ama genelde telefon numarası konusu çekiliş kampanyalarına katılımda sıkıntı çıkarmaz

      1. Mehmet dedi ki:

        Katılım gerçekleşti başarılı gibi bişe yazdı sormak istediğim alışverişi ben yaptım şifreyi kendi numaramla aldım marketten çekilişe alışverişi yapmayan elinde şifre bulunan başka bi numara katılabiliyormu
        Tskler

  24. Murat dedi ki:

    Fişte şifre nerde yazıyor

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, fişte yazmıyor, ayrıca çekiliş için slip veriliyor olması gerekmektedir, eğer vermediler ise firma ile iletişime geçerek gidip almanız gerekir

  25. Ali dedi ki:

    Merhaba kadir bey internet uzerimden katılımda ilçe kısmına alısveris yaptıgimiz ilceyimi yoksa ikamet ettigimiz ilceyi yaziyoruz cevap icin tesekkurler simdiden

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, ikamet ettiğiniz adresi açık ve net şekilde yazın

  26. halilibrahimxxxxxx dedi ki:

    ………..

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, lütfen şifrelerinizi burada yazmayınız, yukarıda çekilişe katılım butonu var, ona tıklayarak ulaşacağınız sayfada bilgilerinizi giriniz

  27. Enes demir dedi ki:

    Valla pehlivan oglu cekilisinede baya bi katil var arkadaslar bu cekiliste zor ya kimbilir kime cikcak keske bizede ciksa nerde bizde o sans

  28. Yakup kavut dedi ki:

    Hepimiz için allah hayırlısını nasip etsin tebrikler

  29. Mutlu İncekaş dedi ki:

    iyi akşamlar ben çekilişe katılabilmek için fişin uzerindeki sifre nerede bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, fiş üzerinde değil, fiş dışında ayrıca çekilişe katılım için pos çıktısı vermeleri gerekmektedir, eğer bu şekilde bir çıktı almadıysanız fişleriniz ile birlikte ilgili markete giderek çekilişe katılım için şifreli pos çıktısı istediğinizi beyan ediniz

  30. Sancar tekeli dedi ki:

    Kadir bey bir arkadaşım çekilişlerde müşteriye seçenekler sunulduğunu söyledi.mesela bana Mercedes çıktı.ama ben fazla vergi ödemek istemiyorum.dacia yı alıyorum. Aradaki farkı nakit alıyorum. bu doğru mu?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, yasal olarak bu mümkün değildir, kampanyalar “Karşılığı Nakit Olmayan Piyangolar ve Çekilişler Hakkında Yönetmelik” kapsamında düzenleniyor, kaldı ki işin içine nakit girerse bunun loto, toto vb. çekilişlerden farkı kalmaz o zaman

  31. Tarık gün dedi ki:

    Kadir bey Hanif Pehlivanoğlu Antalya şubesi varmı ?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, bildiğim kadarıyla maalesef yok

  32. Enes demir dedi ki:

    Keske sans dedigimiz sey bizim yuzumuzede gulse ne olur ki herkezin yuzune guluyo bikerede bizim yuzumuze gulse okadar hayaller kuruyom o haylelerin pesinden kosuyorum

  33. Enes demir dedi ki:

    Kadir bey bi sorum olcakta cekilise katildim ben digelim bi telefon kazandim veya televizyon kazandim ben herhangibi ucret oduycekmiyim kdv otv bizemi ait oluyo eger cikarsa digelim bisey oylemi oluyo ozaman ben kac para oduycem, Kadir bey benim bildigim digelim araba ciksa anlarim belli bi ucret odeniyo unu biliyomda diger televizyondur telefondur bunlar icin ben ucret odenmiyo diyo biliyodum yoksa yanlismi biliyom bu cekilis icinmi yoksa tum cekilislerde boylemi oluyo, Iyide kadir bey oyle oluyosa benda para verip gider alirim yanlismi diyom ben cekilisin boyle oldugunu bilmiyodum

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, çekiliş kampanyaları yönetmelik kapsamında düzenleniyor, çekiliş sonucu verilecek hediyenin vergi muafiyet sınırını aşması durumunda kazanan talihliler gerekli ücretleri ödemek zorundadır, bu miktarlar hediyenin değerine göre değişir, genelde telefon ve tv gibi hediyelerin fiyatları bu miktardan düşük olduğu için ücret ödenmeden teslim alınabiliyor, ayrıca hediye kazanan talihliler isterlerse hediyelerini almamakta serbesttir, bunları değişik değişik konulara getirmenin bir anlamı yok

  34. Tuba dedi ki:

    Fiş no ya slip no mu yazılacak yoksa yoksa market dişindeki fis no mu?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, kasada ödeme yaptıktan sonra verilen fişteki numarayı yazacaksınız, çekiliş slip numarasını değil

  35. Enes demir dedi ki:

    Kadir bey bi cekilis var digelim gec kalmis sin digelim cekilis bitmis kecke katilsaydim diyon kendi kendine sonra baska cekilis var ona katiliyon bu seferde cikmiyo katilmasaydin diyon, Nasil olcak bu isler katilsan bi dert katilmasan bi dert

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, geçmiş kampanyayı hiç düşünmeyeceksin, önünde olanı da değerlendirmek senin elinde, bu işleri o kadar sıkıntı yapmaya gerek yok bence, ayrıca diğer yorumunuzu siliyorum ve buradan cevap veriyorum, öyle bir şey yok, kazanan talihliler sitemiz üzerinde bile yorum yapıyorlar, tüm yorumları kontrol ederek cevap verdiğim için kazanan talihlilerin de hediyelerini aldığını çok iyi biliyorum, şehir efsanelerinin yeri burası değil maalesef

  36. Enes demir dedi ki:

    Maddi durumum iyi oldukca her cekilise katiliyom sans dedigimiz sey bizim yuzumuze ne zaman gulur onu bilmiyom ama hep umut edip bekliyom

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, herşeyin hayırlısı olsun, önemli olan budur bence

  37. FATİH ACAR dedi ki:

    İyi

  38. Enes demir dedi ki:

    Kadir bey dun hanif pehlivan oğlundan ilk 50 tl alis verisimizi yaptik, fisle kuponumuzuda aldik ilk kez katiliyom herkeze bol sans, katilim baya var cikma ihtamali varmi kadir bey

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, çekilişe katılan herkesin kazanma ihtimali vardır, nasip kime gülerse onlar kazanacaktır, herkes hakkında hayırlı olsun

  39. Genco dedi ki:

    Dün 50 küsur tl’lik alışveriş yaptım ancak verilen fiş üzerinde şifre vs göremedim.Kampanya bilgilerinde POS slip yazmışlar orada da yok.Ayrıntılı bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, öncelikle kampanya tüm Pehlivanoğlu Marketlerde geçerli değildir, Hanif Pehlivanoğlu Market olması gerekiyor, market girişlerinde ismi yazıyor, eğer doğru marketten alışveriş yaptıysanız kasadan size pos slibi verirler ve şifre orada olur, onun dışında diğer Pehlivanoğlu marketten yaptıysanız zaten çekiliş kampanyası için şifre alamazsınız

      1. Genco dedi ki:

        Hanif pehlivanoğlundan yaptım eminim yalnız pos slibi dediğimiz alışveriş fişi herhalde onun üzerinde şifre vs yok.Kredi kartının pos nüshasının üzerinde de şifre vs yok yarın markete gidip sormam en doğrusu olacak sanırım teşekkürler.

        1. yaşar doğan dedi ki:

          Fise benzer bir kagit daha veriyorlar. Orada sifre yaziyor ama hatirlatmaniz lazim.

          1. Genco dedi ki:

            teşekkürler markete gidip sormuştum zaten.Bizim şifre istememiz gerekiyormuş tabi onlar da hatırlatabilir ama kasiyerler genelde unutuyor sanırım.

  40. İsmail dedi ki:

    Kadir Bey Aydın İli Merkezde Hanif Pehlivanoğlu Marketleri varmı? Öğrenebilirmiyim. ?

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, galiba merkez olarak değil, ilçesinde var, şubelerin ayrıntılarını 0232 864 20 20 numaralı telefondan öğrenebilirsiniz

  41. Yavuz1517 dedi ki:

    Kadir bey merhaba. İnternet üzerinden alışveriş ile kampanyaya katılım sağlanıyormu. Teşekkürler

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, kampanyaya katılım koşullarında internet alışverişi ile alakalı bir durum belirtilmemiş, dolayısı ile şifre gönderilmez

  42. Zeyno dedi ki:

    Hanif pehlivanoğlu ile pehlivanoğlu aynı marketler mi

    1. Kadir dedi ki:

      Merhaba, hayır değildir, Hanif Pehlivanoğlu Marketlerin kapısında bu şekilde isimleri yazıyor, diğer Pehlivanoğlu Marketler ile karıştırmayın

  43. Musa dedi ki:

    Allah yolunu açık etsin cömert insanlar işte bunlar, Sahipleri alkışlanacak kişiler o kadar avm 1 araba veriyor bu kişiler hediye yağmuru

  44. Yavuz1517 dedi ki:

    Şuraya bakın vatandaş Türkiye’nin dev kollektif firmaları holdingleri böle hediyeler sunmuyor. Sıradan yerel bir market zincirinin yaptığı cömertliği tebrik ediyor ğani ğani versin diyorum Rabbim

Yorum Yaz

Lütfen Yukarıdaki Kodu Girin